Każdy, kto posiada własny biznes i chce go rozwijać potrzebuje dobrej, a więc skutecznej reklamy. Jedną z ciekawszych sposobów prezentacji firmy, jej oferty i usług jest roll-up. Nazwa roll-up’u jest ściśle związana z jego budową. W specjalnej kasecie znajduje się zrolowany materiał z nadrukiem, który po rozwinięciu możemy naciągnąć na pionowy aluminiowy maszt. Całość daje konstrukcję wytrzymałą oraz niezwykle lekką. Mechanizm samozwijający ułatwia szybkie rozłożenie i złożenie roll-upu. A elegancka, wysokiej jakości torba sprawia, że można go łatwo transportować.

rool_up

Elementy rollup’u

Gdzie można zastosować roll-up’y?

Roll-up’y przeznaczone są zarówno do reklamy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Najważniejsze, by ustawić go na równej powierzchni. Takie stojaki prezentacyjne najczęściej spotkamy na wydarzeniach, na których przedsiębiorcy mogą zaprezentować swoje produkty czy usługi.

Zetkniemy się z nimi na wszelkiego rodzaju targach, konferencjach, szkoleniach czy eventach związanych z szeroko rozumianą kulturą. Z powodzeniem dopełnią również wystrój każdego biura. Treść prezentowana na roll-up’ie bardzo szybko zostaje utożsamiona z przedsiębiorcą, mówcą bądź firmą, a ciekawa grafika zapada potencjalnemu klientowi w pamięć.

Jakie są rodzaje roll-up’ów?

Przeznaczenie i funkcja roll-up’u jest podstawowym wyznacznikiem, który powinniśmy wziąć pod uwagę podczas składnia zamówienia w drukarni wieloformatowej. Warto pomyśleć o tym gdzie i przez jak długi czas chcemy go użytkować.

Roll-up ekonomiczny – tani rollup wcale nie musi być kiepski

Produkt w bardzo atrakcyjnej cenie. Zaleca się stosowanie go wewnątrz budynków na wszelkiego rodzaju targach, szkoleniach czy eventach. Jest lekki. Kaseta, listwy zaciskowe i drążek są ze stopu aluminium. Jest stabilny. Odpowiednio użytkowany  na pewno posłuży wiele lat.

Roll-up premium

rollup

Ten rodzaj roll-up’u wyposażony jest w szerszą i cięższą kasetę bez nóżek, która zapewnia odpowiednią stabilność konstrukcji. Jest znacznie droższy niż wariant ekonomiczny, ale i bardziej wytrzymały . Rollup premium polecany jest dla szerokich grafik, nawet do 200 cm.

rollup premium

Kaseta rollup’u premium. Szeroka wytrzymała i elegancka.

Roll-up jednostronny i dwustronny

Stojak prezentacyjny jednostronny przeznaczony jest do umieszczania grafiki reklamowej tylko na jednej stronie materiału. Z kolei roll-up dwustronny umożliwia ukazanie treści zarówno z przodu, jaki z tyłu stojaka lub jednocześnie na dwóch planszach ustawionych obok siebie. Oba warianty dostępne są w wersji ekonomicznej oraz premium.

Zalet stosowania roll-up’ów jest wiele. Przedsiębiorcy, konferansjerzy czy członkowie stowarzyszeń chętnie sięgają po nie ze względu na łatwość montażu i transportu, funkcjonalność oraz niski koszt takiej formy reklamy. Dodatkowo po zakończeniu kampanii reklamowej, materiał z grafiką można łatwo usunąć i zastąpić treściami kolejnej kampanii.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Tutaj możesz wycenić i zamówić rollup online.