Ładowanie zawartości koszyka...
Zobacz koszyk Zamówienie
Podsumowanie koszyka:

Masz jakieś pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Chętnie służymy pomocą, radą i informacją! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę rozmowy.

infolinia:  tel. 693 60 00 52
pomoc techniczna: tel. 693 56 00 52

poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

e-mail: biuro@druk-ara.pl

F.A.Q. – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i logowanie

Czy mogę ustalić dowolne hasło?

Hasło musi spełniać określone wymagania. Dzięki temu twoje dane w aplikacji są bezpieczne.
Hasło musi mieć minimum 7 znaków, w tym co najmniej:

  • jedną dużą i jedną małą literę,
  • jedną cyfrę,
  • jeden znak specjalny (np. “@”, “$”, %”, “&”)

Oferta

Jakie produkty i usługi mogę zamówić w druk-ara.pl?

Druk-ara.pl jest drukarnią internetową oferującą przede wszystkim wielkoformatowe materiały reklamowe z nadrukiem: banery, siatki mesh, folie, tapety, wielkogabarytowe plakaty, wydruki na płótnie oraz szyldy reklamowe.

Wycinamy formy przestrzenne ze styroduru, wykonujemy naklejki wypukłe i płaskie, tabliczki informacyjne, znakujemy odzież i gadżety reklamowe.

Uwielbiamy niestandardowe zlecenia dlatego jeśli nie znajdziesz interesującego Cię produktu, zapraszamy do kontaktu poprzez czat, mailowego: biuro@druk-ara.pl lub telefonicznego: 693 600 052

 

 

Czy mogę zamówić produkt spoza oferty sklepu?

Oczywiście. Lubimy zlecenia niestandardowe. Jeśli wśród naszych produktów nie znalazłeś tego, którego potrzebujesz zapraszamy do kontaktu. Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę rozmowy.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

infolinia:  tel. 693 60 00 52
poniedziałek – sobota 8:00- 18:00

czat
poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

e-mail: biuro@druk-ara.pl
poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

Chętnie służymy pomocą, radą i informacją!

Czy wykonujecie wydruk próbny przed złożeniem zamówienia?

Jeżeli potrzebujesz wydruków w dużym nakładzie, zachęcamy do zamówienia druków próbnych. Koszt próbki ustalany jest indywidualnie. Większość próbek wykonujemy bezpłatnie np. naklejki płaskie czy wypukłe, druk fragmentu folii czy banera. Możemy przesłać Ci kilka propozycji wydruku (na różnych podłożach, w różnych technikach, bądź w kilku jakościach druku) abyś mógł wybrać produkt najbardziej Cię satysfakcjonujący.

Koszt odbioru próbki pokrywa zamawiający. Możesz odebrać ją osobiście, zamówić własnego kuriera, bądź zlecić zamówienie kuriera nam. Przesyłka kurierska po przedpłacie- 16 zł netto, przesyłka kurierska pobraniowa – 20 zł netto.

Czy ceny podane w sklepie są cenami ostatecznymi?

Ceny podane na stronie druk-ara.pl są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT 23% i ewentualny koszt przesyłki.

Czy w ramach jednego zamówienia mogę zamówić kilka wzorów?

W większości produktów jest taka możliwość (naklejki płaskie i wypukłe, folie z nadrukiem, banery)

Jeżeli potrzebujesz kilku wzorów produktu o takich samych wymiarach i kształcie, ale różnych projektach wpisz w formularzu łączny ich nakład, a dostaniesz niższą cenę niż składając osobne zamówienia na każdy wzór.

Realizacja zamówień, terminy i warunki dostawy

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Szacunkowy czas realizacji zamówienia podajemy przy opisie każdego z produktów.

Termin realizacji liczony jest w dniach roboczych. Zależy od dnia wpłynięcia zamówienia (wraz ze wszystkimi potrzebnymi do jego wykonania materiałami) oraz płatności (jeśli nie wybrano płatności “za pobraniem”).

Jeśli kompletne zamówienie zostanie złożone po godz. 12:00 termin realizacji liczony jest od następnego dnia roboczego.

Czy istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji zamówienia?

Wiemy, że w branży reklamowej działa się w ekspresowym tempie i często zdarzają się zlecenia “na wczoraj” dlatego jeśli pali Ci się grunt pod nogami, możesz liczyć na naszą pomoc i skrócenie terminu realizacji do produkcyjnego minimum.

Napisz: biuro@druk-ara.pl lub zadzwoń: 693 600 052 a ustalimy indywidualny czas realizacji Twojego zamówienia.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Zamówienie można anulować bez ponoszenia dodatkowych kosztów tylko jeśli nie posiada statusu “w realizacji”.

Za zlecenie anulowane w trakcie realizacji będą naliczone koszty, jakie ponieśliśmy w związku z rozpoczęciem prac.

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, napisz proszę do nas maila na adres: biuro@druk-ara.pl lub zadzwoń: 693 600 052.

Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać w nim zmian?

Możesz dokonać zmian w zamówieniu, dopóki nie rozpoczniemy jego realizacji. Pilnie skontaktuj się z nami telefonicznie (tel. 693 600 052). Postaramy się pomóc.

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Status zamówienia możesz sprawdzić na stronie “MOJE KONTO” (górny pasek menu) w zakładce “OSTATNIE ZAMÓWIENIA” .

Ile mam czasu na opłacenie zlecenia zanim straci ono ważność?

30 dni. Po tym czasie anulujemy (usuwamy z systemu) nieopłacone zlecenia.

Czy obsługujecie zamówienia i realizujecie wysyłki dla klientów spoza Polski?

Duża część naszych klientów to klienci zagraniczni. Jeżeli potrzebujesz wysyłki poza teren Polski skontaktuj się z nami – wycenimy indywidualnie koszty przesyłki kurierskiej.

biuro@druk-ara.pl

Jakim kurierem wysyłacie przesyłki?

W przypadku przesyłek krajowych najczęściej korzystamy z kuriera DPD ale zdarza się, że wysyłamy zamówienia także przez DHL, DPD, TNT.

Jakie są koszty przesyłki zamówionych materiałów?

Mamy dwa rodzaje płatności:

  1. przesyłka kurierska po przedpłacie 16 zł netto
  2. przesyłka pobraniowa 20 zł netto.

Pliki do druku

Czy muszę posiadać plik, żeby złożyć zamówienie?

Tak. Twoje zamówienie będzie kompletne dopiero po dodaniu odpowiednio przygotowanych plików.

Jeśli nie posiadasz projektu, napisz do nas: biuro@druk-ara.pl . Oszacujemy nakład pracy grafika i przedstawimy Ci naszą ofertę na stworzenie/opracowanie do druku projektów.

Jakie są wymagania co do przygotowania plików?

Specyfikację przygotowania plików do druku znajdziesz w zakładce “JAK PRZYGOTOWAĆ PROJEKT” na stronach poszczególnych produktów.

Gdybyś potrzebował pomocy, skontaktuj się z naszym działem graficznym: tel. 693 600 052.

Czy sprawdzacie pliki przed wydrukiem?

Nie. Drukujemy z materiałów, które wczytasz do zamówienia.

Jeśli chciałbyś, żeby pliki graficzne sprawdził nasz specjalista, to przed wgraniem do systemu, wyślij je do nas mailem: biuro@druk-ara.pl.