Folia One Way Vision (OWV) to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą zwiększyć powierzchnię reklamową swojego samochodu lub biura. Jak wskazuje nazwa, folia ta przeznaczona jest do zadruku wyłącznie po jednej stronie powierzchni reklamowej. Zasada jej działania jest zbliżona do działania lustra weneckiego – od strony zewnętrznej widoczna jest wyłącznie grafika reklamowa, natomiast od wewnątrz widać półprzezroczysty materiał folii.
Perforowana struktura folii przepuszcza nawet do 50% światła do wewnątrz pojazdu czy budynku. Dzięki temu osoba patrząca z wewnątrz staje się niemal niewidoczna dla osoby patrzącej z zewnątrz, a biuro lub salon zyskuje na intymności.
Dla kogo przeznaczona jest folia OWV?
Folia OWV pozwala zyskać dodatkową powierzchnię reklamową każdemu, kto jej potrzebuje. Polecana jest dla tych firm, które swój marketing opierają na reklamie outdorowej (zewnętrznej). Najlepszym jej zastosowaniem jest oklejenie szyb środków komunikacji miejskiej, samochodów prywatnych oraz reklamowych, które prezentują reklamę, przemieszczając się na sporym obszarze. Idealnie sprawdzi się również na ruchliwych ulicach naklejona na szyby banku, salonu, sklepu itp., gdzie ruch przechodniów jest natężony.
Jakie są zalety folii OWV?
Folia One Way Vision jest stosunkowo niedroga, łatwa zarówno do przyklejenia, jak i do usunięcia. Podstawową zaletą folii One Way Vision jest oczywiście możliwość zastosowania reklamy na szybach budynków i pojazdów bez zasłaniania osobom wewnątrz światła i widoku. Dodatkowo może stanowić element ochronny przed nadmiernym nasłonecznieniem w letnie dni.
Zanim jednak zdecydujemy się wykorzystać folię OWV do celów reklamowych warto uważnie przyjrzeć się grafice, którą ma prezentować. Jeśli zależy nam na bardzo szczegółowej grafice warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem lub grafikę tę uprościć, ponieważ perforacja folii może usunąć istotne szczegóły reklamy.