Widzę → Zapamiętuję → Rozpoznaję → Kupuję
Czy wiesz, że proces tworzenia przywiązania do marki jest ściśle powiązany z rozpoznawalnością jej logotypu?
Pewnie wiesz. Wszak nie jest to żadna wiedza tajemna a podstawy marketingu. Ale tego, co zrobić, żeby to logo eksponować i nie narzucać się z nim klientom, nie „bić” ich po oczach, a jednocześnie zapadać im w pamięć, wiedzieć nie musisz. Podsuwam Ci zatem jeden ze sposobów.
Naklejki wypukłe.
Mówi się o nich naklejki 3D, naklejki zalewane czy też naklejki epoksydowe. Czasem również naklejki żywiczne.
Przyciągają wzrok…
Przyglądasz się, widzisz głębię. Błyszcząca powierzchnia, a pod nią treść lub znak.
Kuszą by dotknąć…
Z trudem opanowujesz potrzebę naciśnięcia na nią…
I taka jest jej rola – ma absorbować Twoje zmysły. To, co się na niej znajduje mocniej i głębiej zagości w Twojej pamięci. Może to efekt elegancji połyskującej powierzchni? Może wrażenie wykonania z przezroczystego bursztynu? Z pewnością jest to subtelny sygnał większego prestiżu i znaczenia firmy.
Jeśli się rozejrzysz, zobaczysz, że znane i cenione marki często stosują wypukłe naklejki żywiczne. Intel, Śnieżka, Roben – to tylko te, które znalazłam w moim biurze.
Niezwykła prezentacja logo, prawda?
Ach, nie napisałam gdzie możesz ich użyć?
Możesz nakleić je gdzie tylko zechcesz! Są bowiem odporne na uszkodzenia mechaniczne, promienie UV, wodę i większość substancji chemicznych. Możesz oznakować nimi firmowe gadżety – breloki, przypinki, magnesy. Możesz przykleić do swoich produktów, oznaczając w ten sposób ich model czy markę. Możesz też rozdać je jako drobny upominek reklamowy – świetnie sprawdzają się wszędzie tam, gdzie odbiorcami są dzieci.
Możesz też wykonać z nich mozaikę… Ale to już temat na inną okazję.
Wyceniaj i zamawiaj online: wyjątkowe naklejki wypukłe